מתקנים לניגוב ידיים של אמבין

אמבין פרוייקטים משווקת ומתקינה מגוון רחב מאוד של מתקנים לניגוב ידיים. המתקנים עשויים מנירוסטה 304 איכותית או מפלסטיק, יש מתקנים עם ידית משיכה או כאלו שהנייר נגזר בעת המשיכה.
יש מתקנים לניירות צץ רץ או גלילי נייר לכמויות משתנו ובמידות שונות בהתאם לגודל ולמקום ובהתאם לצרכי הלקוח.
מתקני ניגוב הידיים של אמבין פרוייקטים מותקנים בעשרות אלפי אתרים ברחבי הארץ כולל בתי ספר, אוניברסיטאות, מגדלי משרדים ובתי עסק רבים ועוד

פיתוח מתקן לניגוב ידיים אוטומטי

בין לקוחותינו כל העסקים הגדולים הבינוניים והקטנים במשק. החברה פיתחה מתקן אוטומטי לניגוב ידיים עם מכונת כביסה פנימית. המוצר זכה בפרס החשוב בתערוכת אביזרי היגיינה העולמית הנערכת באמסטרדם במקום ראשון והוכרז כפורץ דרך בתחום ניגוב הידיים.

מתקנים לניגוב ידיים

לשדרג את השירותים הציבוריים.

בדרך כלל כאשר מדובר על שירותים ציבוריים וניהולם, עלינו לוודא שכל אדם שמשתמש בהם לא יצטרך לסבול ממצב של חוסר הגיינה. בכדי לוודא שהמשתמשים בשירותים לא יצטרכו לסבול באמת ממצב בו הם צריכים להתמודד עם צרכים של אנשים אחרים המופיעים בכל מקום, עליכם לשים דגש על מספר דברים עיקריים. ראשית כל, עליכם לוודא שהשירותים יהיו נקיים על בסיס קבוע וכל אחד שעושה בהם שימוש יהנה משירותים נקיים.
השכרה של מנקה קבועה עשויה לפתור את הבעיה הזו תוך זמן קצר. דברים נוספים שכדאי לשקול למען שיפור ההגיינה זה רכישה של מתקן לניגוב ידיים ואף התקנה של חיישנים בברזים, כך שכל מי שעושה בהם שימוש לא יצטרך להוריד ולהרים את הברז.

כמובן שלפעמים צריך לשים יותר דגש על ניקיון דחוף יותר של שירותים על ידי מנקה, וזה קורה בדרך כלל במקרים בהם מדובר בשירותים אשר אנשים רבים עושים בהם שימוש. אין ספק שכדאי לקחת זאת בחשבון. אין ספק ששמירה על הכללים הפשוטים הללו עשויים להבטיח שכל מי שיעשה שימוש בשירותים הציבוריים שעליהם אתם אחראים עשויה לאפשר להם ליהנות באופן אופטימלי ולא לסבול מחוסר הגיינה.

מתקן לניגוב ידיים

בדרך כלל בשירותים ציבוריים אפשר למצוא לא מעט כלים אשר הופכים את חווית השימוש שלנו בהם להרבה יותר נוחה. באופן טבעי ישנם שירותים ציבוריים אשר יהיו יותר מפותחים משירותים אחרים, דבר אשר עשוי להשפיע לרעה או לחיוב על חווית השימוש שלכם בשירותים. אם אתם אחראים על שירותים ציבוריים בממסד כזה או אחר או שאתם פשוט רוצים לשדרג את חווית השימוש שלכם בשירותים הפרטיים בביתכם האישי, אין ספק שרכישה של מתקן לניגוב ידיים זה דבר שיהיה כדאי לכם לשקול בחום. כיום ניתן למצוא לא מעט מתקנים לניגוב ידיים מתקדמים המיועדים לעזור לנו לנגב בקלות גבוהה וללא שום כאבי ראש מיותרים.

להפוך את השירותים בבית ליותר איכותיים.

אם אתם חשים כי אתם לא נהנים במאת האחוזים מהשימוש בתאי שירותים בבית שלכם, אנו נמליץ לכם בחום לקחת בחשבון רכישה של מתקנים מיוחדים לשיפור חווית השימוש. בין שלל המתקנים הפופולריים ניתן למנות מתקן לניגוב ידיים, מייבש ידיים למשרד או מייבש שיער לאמבטיה וכיור נוח לשימוש וכדומה. אפשר לומר שלכל פריט שנמצא בשירותים שלכם תהיה השפעה קרדינלית על היכולת שלכם ליהנות מכל רגע בו אתם נמצאים בשירותים. כמובן שבסופו של דבר עליכם להבין היטב מה אתם רוצים לעשות. לפעמים אנשים שוכחים זאת, אך כאשר מדובר על השימוש שלנו בשירותים הביתיים, עלינו להבין היטב שאנו מבלים בהם לא מעט זמן. בדרך כלל כל אחד מאיתנו מבלה מידי יום בשירותים בביתו במטרה להטיל את צרכיו, וכמובן עדיף שהדבר יבוצע בצורה הכי נוחה.